sorgardsryttare

Alla inlägg den 19 september 2011

Av SR - 19 september 2011 16:24

 Inlägg av: Lovisa


Hej

Kommit hem precis från skolan. Hade idrott 3:e timmen och det SPÖREGNADE!

Vi hade origenering.. Och vi behövde inte byta om då vi bara skulle gå och

kolla på karta tsm. Ångrar i efterhand att man inte bytte om.

Blev totalt dyngsur.. Tackade gud att jag bor så nära skola.

(Bor typ 100 m. från skolan.) Så jag och kompis sprang hem och

bytte om till torra kläder. Som tur var hade jag regnjacka.

Utan den hade jag inte klarat mig. Så otroligt irriterande!

Skulle nog bli förvånad om ingen i klassen är sjuka imorgon.


 

Men nu lyser solen. Ska klippa Zingos klor och åka till

stallet. Hörs sen!



Av SR - 19 september 2011 16:23

Inlägg av: Greta


Hej!

jag han ju inte skriva klart om mina djur sist så jag fortsätter nu:


Elly (Elvira)

Elly, min hund, mitt gose-djur!

Elly är en bland ras: Bordercollie,västskötarspets,schäfer och

rottis...

Fast hon ser mera ut som en stor svart tax.

Hon har teckningen som en rottwailer.

Elly hette Elvira när vi köpte henne men vi döpte om henne till ELLY!

  Elly badar


Cassanova:

cassanova är min moster Emmas ponny som jag rider och tävlar på,

fast det känns som min.

Emma hjälper mig med inte bara Cassanova utan Spirello

och alla när jag är sjuk eller på semeser eller nått.

Cassanova är en D-ponny född 2004, också svettfux.

Han har inte ett vitt tecken på ela kroppen.

Han är bådde en hopp och Dressyr ponny, han har supper fint steg,

men han kom också trea på ungponny SM 2009...

  Jag och Cassanova väntar på prisutdelining.

vi fick 66,? vi kom tvåa.

Brunte och I love you ( avlo)


Brunte och Avlo är två gubbar, brunte är född 1980, och Avlo är född 1984.

Dom är Shttisar och fuxar, små matvrak som alltid rymmer ifrån hagen.

Dom är suber goa och mysiga,massor av päls och är riktigt feta

  Avlo,Brunte och Ponus, Ponus gick bort för ett tag sedan:(

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards