sorgardsryttare

Alla inlägg den 6 september 2011

Av SR - 6 september 2011 17:14

 Inlägg av: Lovisa


Bjuder enormt mkt på mig själv nu!


Fick kommentar från Malin i mitt lag..

Hon ville att jag skulle lägga upp denna.''

Så här har du den Malin :)

 

ITA, SAKNAR DIG!'



Av SR - 6 september 2011 16:50

 Inlägg av: Lovisa


Hej

Igår kväll åkte vi in till Upps. med Ita.   

Det tog  lite tid att lasta men det gick ändå ganska bra.

När hon väl e i står hon som on hon hade stått i

boxen. Itas ägare, Klara, kom och hjälpte oss att lasta.

Hon ska ner till skåne och jobba där så då tar hon med sig Ita.

 Kommer sakna Ita ENORMT mkt!

Kommer tvinga mamma att åka ner dit.

Ita var såå rolig! Hon är redan SJUKT saknad!!

Men jag vet att hon kommer att få det bra.

Hade varit värre om hon åkt till nån ny ägare...


PS. Tack Klara för boken!!! DS.


ITA, DU KOMMER ALLTID FINNAS I MITT HJÄRTA

<3<3

         

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards