sorgardsryttare

Alla inlägg den 7 september 2011

Av SR - 7 september 2011 21:33

 Inlägg av: Lovisa


Hej


Idag har jag värkligen inte gjort någonting..

Jag har läst och gjort läxan.

Önskar Ita fortförande var i stallet så man åtminstånda hade nån anledning

att åka till stallet. Klart jag kan ju åka till stallet iaf men

vad skulle jag göra där?


Kommer nog bli lite mkt tjat om Ita nu men saknar henne såå mkt

så jag kan typ inte låta bli.

Har suttit lite vid datan idag med. Men jag glömde att blogga så jag gör det nu.

Vill läsa klart Harry Potter som jag läser nu, för jag vill börja läsa en bok

som jag fick av Klara när Ita åkte.

Den verkar sjukt bra och intressant. Den heter Spänst och Harmoni i ryttarens sits tror jag.. Inte riktigt säker. Är iaf sugen på att läsa den nu.


Klara, jag hoppas att resan för både dig och Ita gick bra.


Jag skriver om något som är mer intressant än det här i morrn hoppas jag.

Och sjuk är man också. Men inte så pass att jag inte går till skolan.

:)

HÖRS!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards