sorgardsryttare

Alla inlägg den 16 september 2011

Av SR - 16 september 2011 18:29

 Inlägg av: Lovisa


Hej

Har fått en kommentar för ett tag sen och tänkte svara lite kort

i ett inlägg.


Kommentaren löd:

tjo! Greta och Lovisa! Greta Du verkar verkligen ha koll på ALLT som
händer inom dressyren....Liksom alla resultat, poängen och presenten alla får inom grand prixen och allt! Lovisa! Du verkar mest vara en dressyr tjej med lite för långsiktiga mål, men du eller ni
är sjukt diktiga, Tolle är verkligen fin de lilla jag har sett..Spireloo me


SVAR: Hej. Jaa, Greta har koll på det mästa inom dressyren men även jag

har ganska bra koll faktiskt även fast jag inte lägger upp allt i

ett inlägg här.

Och så undrar jag vad du menar med "lite för långsiktiga mål"?

Jag satsar på SM nästa år, och det tycker jag inte är långsiktigt.

För mig är det viktigt med delmål som tar en till det långsiktiga målet.

Vad tycker ni??  


Tack så mkt för kommentaren<3


ALLTID KUL MED KOMMENTARER, FORTSÄTT!!


Av SR - 16 september 2011 11:04

Inlägg av: Greta


Skulle jag nu presentera mig på tyska så skulle det vara så här: ich heisse Greta.

Men nu ska jag inte ha någon tyska lektion, jag är inte så speciellt bra på tyska "än"

haha.....Jag ska nu skriva om mina djur, ehm det kan ta ett tag:


Ramella af Damsgård

(Ramella)

oj,oj,oj shitt vad jag har haft roligt med Ramella!

Blod,svett och tårar, men också massor av skratt, och lycka.

Ramella är ingen Dam som man gör vad man vill med, har hon bästämt sig

för nått, japp då blir det så.

Ramella är ebrun skäck,-94= 17 år tror jag. Hon är en MAXAD B-ponny.

Jag har tävlat ganska mkt på henne,

Ramella är min ÖGONSTEN.

Ramella älskar både att gå dressyr, hoppa och busa ute i skogen.

  Jag och Ramella busar i snön.


Spirello:

Spirello lånar jag bara just nu, Han är verkligen en

dressyr ponny, men jag rider ut massor och hoppar över stockar osv.

Han är dö snäll,men det finns mkt saker som är läskiga tycker han ,

men det är inte alls lika mkt som förut. Han är nu nästan inte rädd för något.

Spirello är 9 år gamal, som åtta åring var han 1 poäng ifrån SM kval, med sin ägare eller sin mkt duktiga Ägare Erika. Spirello är svettfux,då han

nästan glittrar i rött när han står i solen.

Han är också världens matvrak och puss gurka, han är glad och posetiv,

och älskar sin absoluta bästa kompis Cassanova.

Spirello gillar att gå dressyr,vara ute i skogen och busa,

hoppa är kanske inte precis en hitt i Spirellos värld.


  Jag och Spirello tränar för Jeanna Högberg på Segersta equestrian



Hinner inte mera, men jag får fortsätta skriva om mina djur sen..

hej då


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards