sorgardsryttare

Alla inlägg den 9 september 2011

Av SR - 9 september 2011 20:32

 Inlägg av: Lovisa


Hej

Idag gick jag till ett i skolan. Skönt att sluta lite tidigare iaf.

Tycker att dagarna är för långa i skolan..

Efter det tänkte jag ringa Malin Lönn, men jag pratade med henne på Facebook

igår och hon skrev att hon slutade 14:40 så det gick ju inte.

Och sen har jag glömt det. Har inte varit hemma på hela dagen.

Har varit hos en kompis. Hon säljer jultiningar så det är vad vi har gjort hela dan idag..


Och lite info om Tolle. Han är klar att åka hem på måndag.

och vi skulle ta bort stygnen själva, (han är ju opererad) och sen

när han inte är halt längre är det bara att sätta igång.

Det är 2 veckor karens-tid på medicinen och det är 5 veckor kvar till finalen

i Eliten. Hoppas att jag hinner:D


Nån annan som har fassnat vid Spotify??

Kan inte sluta lyssna på Little Bad Girl men David Guetta feat. Taio Cruz

"Oh yeah, dey tell my am a bad boy. All the ladys lookt at my and....."

Fattar inte, vrf just den låten????


Saknar fortförande Ita<3

Har denna bild som bakgrundsbild på mobilen.

 

Love you!!

 

Av SR - 9 september 2011 15:44

Inlägg av: Greta


Hej!


Usch! Jag har precis kommit hem ifrån skolan...

planen var att jag skulle rida i helgen, men nix.

Såklart bilr man sjuk!  

jag har ont i halsen...feber...ont i huvet.

BLÄ. jag som verkligen ville rida, hela helgen.


Men men, de är som det är, det är iaf helg, och det är ju inte fel!

Jag ska väll slappa framför TV antar jag.

Men man känner sig såå lat, men men.


När jag är frisk igen så då ska jag rida.

Jag gör väll ett tränings schema för alla hästar, tror jag....medans jag är sjuk.


Jag fyller år om ca 1 månad...haha, kanske lite tidig att skriva

men det är inte bajs att fylla år...eller hur?

Jag önskar mig:

onepece, ridstövlar, systemkamera,

ett kosit vinter täcke med hals till Spirello till vintern.

en Anky tröja, pengar, kläder, present-kort på någon bra hästaffär.


Typ de jag kommer på just nu..  

  Suddig, för er som inte vet så tränar jag( Greta) för

Jeanna Högberg!


Hej då!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards