sorgardsryttare

Alla inlägg den 8 september 2011

Av SR - 8 september 2011 20:37

 Inlägg av: Lovsa


Hej

Asså jag hatar rubriker.. Va ska man skriva lixom..

Nån som har nått förslag??


Aja, det var ju inte riktigt vad jag tänkte skriva om..

Hehe. Som Greta redan skrivit har vi ju varit ute och ridit.

Men jag tänker inte skriva mer om det, ni får läsa i inlägget under.


När jag kom hem var jag tvungen att göra eng-läxa tills i morrn.

Tränar alltid in dom muntligt förs och skriver dom sen.

Idag vart det stavning.


BLÄÄÄ.. Zingo har fått ett ben av mamma,

det stinker APA i hela huset!


Och på söndag, tror jag, ska jag rida American Dollar.

Det är den hästen jag ska rida på omg 2 Elit.

Jättegullig B-ponny. Fast jag trodde att det var en C-ponny.. Hehe

Tur att jag inte är 14 än:)

Supersnällt an Malin att låna ut Dollar.

Och jättesynd att Malin inte kunde rida i laget,

för att hon har tävlat i lag för en annan klubb, Högbo, i år

om jag har fattat det rätt.


Och den sista meningen som alla mina inlägg kommer att inehålla

ett tag framöver:

JAG SAKNAR ITA!

 

Jag saknar Tolle oxå men inte lika mkt. Ita är lixom i SKÅNE..

Tolle är åtminstonde bara på Ultuna :)


Vi hörs!


Här är Dollar och Malin<3

Så gulliga tsm<3

 

Av SR - 8 september 2011 20:09

Inlägg av: Greta


Hej.


Nu har jag precis kommit hem ifrån stallet...

Jag red ju med Lovisa, vi har nyss varit och lämnat henne hemma

hos sig, och så hämtade vi farmor.Ska snart ner och äta.

Ja, vi red ju ut idag.'

Vi red i skogen, Jag red på Spirello, Lovisa på Cassanova och Alma på

Candy.

För er som inte vet att tolle står på klenik   och Lovisa inte har någon att rida så

får hon hjälpa mig att rida osv.

Cassanova är då alltså min ponny.

Jag vill lova att Cassanova bockade en hel del, när vi galopperade,haha

de såg väldigt kul ut.

Vi hopade lite över diken, galopperade på en åker och skrittade mellan träden 

i skogen 


Jag har varit ur usel på att blogga, men det kan inte hjälpas, våran data är helt 

störd, den har virus IGEN!

 

behöver jag skriva vem det är?

TOTILLAS!

Den här bilden är en ut av mina favo bilder på mig, eller

de här är den enda JAG har. 

Av SR - 8 september 2011 15:36

 Inlägg av: Lovisa och Greta


Hej

Idag följer jag (Lovisa) med Greta till stallet.

Vi ska rida ut på Cassanova och Spirello. Jag ska rida på Cassanova

och Greta ska rida på Spirello.

Kommer att bli skojj.

VI HÖRS!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards