sorgardsryttare

Alla inlägg den 18 september 2011

Av SR - 18 september 2011 17:21

 Inlägg av: Lovisa


Hej

Ett av mina stora intressen förutom stallet och hästarna är fotografering.

Tycker att det är riktigt kul att få till en bra bild med

bra skärpa och ljus. Men det är svårt!

Jag fotar med en Canon 500D och ett ganska nytt Canon-objektiv 50-250.

   

Tycker Canon äger!

Jag tar gansk mkt bilder men jag måste nog ändå säga

att mamma tar mer eftersom hon tar på mig när jag rider.

Vad gillar jag att ta på då? Allt!!  

Mest gillar jag att ta på andra eqipage men även porträtt och natur

är roligt att ta på. Speciellt när det blir bra kort.. Haha.


Vill ni se några foton tagna av mig då??

Jag slänger upp nåra!

     

    

     

Nåra bilder som jag har tagit.

Ska försöka stänga av datan nu och göra nått annat.

HÖRS!

Av SR - 18 september 2011 10:48

 Inlägg av: Lovisa


Hej

Nu märker man att hösten är på väg! Börjar bli riktigt kallt och

alla träd börjar tappa löven. Men vi får stå ut.

Urk, jag kommer ihåg förra året. -30 grader och tävling.

Det är inte kul! Fast hösten är endå ganska fin.

   

Det är något magiskt med hösten.

Enda felet är att det blir kallt.


Jag har lite trååkigt. Men snart blir det stallet.

Mamma ska ta bort stygnen idag.

Jag skriver sen!

För er som undrar är det marsmellows (stavning??):

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards