sorgardsryttare

Alla inlägg den 11 september 2011

Av SR - 11 september 2011 11:01

 Inlägg av: Lovisa


Hej!!!!


Jag känner att jag inte gör nått nu för tiden... Har till och med

börjat tänka på vad jag önskar mig i julklapp.....

Antar att jag ska försöka städa mitt rum, träna lite..


Jag skulle ha åkt och ridit Dollar idag men vi avvaktar och ser

hur Tolle är när vi har tagit hem honom. Vill så klart hellst rida honom.


  


Har ni nåra förslag om vad ni vill läsa från oss?

Film vet jag att många vill se men jag har tyvärr inte några filmer

nu. Men när Tolle blir bra kan jag ju filma lite då och då.

 

  

Älskar Lena Furbergs bilder!


INFINITA CEN<3




Av SR - 11 september 2011 10:50

Inlägg av: Greta


Hej!

Jag skrev igår att jag bara skulle skritta men, jag blev bara bättre

och bättre så jag kunnde rida två hästar helt normalt igen.....

det var otroligt skönt att vara frisk igen. Ska till rid-hus idag, och rida ut.

Jag tror att det det blir Cassanova som får förja med till rid-huset idag.

Spirello och Cassanova känns enormt fina, även fast jag inte ridit dom,. på

två dagar. Fast två dagar är inte mkt alls, men men.


Jag har städat mitt rum igår, då det såg ut som om en tromb hade gott igenom det.

men nu är det super snyggt, vilket är ganske vanligt ibland, och iblan inte alls vanligt.'


Nu ska jag kolla på ny shettis, då gamle Brunte börjar bli lite till åren......men just nu går han och Avlo i hagen, eller så har dom rymt in i foderkammaren...det

händer ganska ofta, om någon råkar glömma att stänga dörren...hehe. 


   

Suddig, men detta är Katalais vilja och Jeanna på strömsholm 2011,

dom kom trea där..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards