sorgardsryttare

Alla inlägg den 30 september 2011

Av SR - 30 september 2011 19:30

Inlägg av: Lovisa


Hej

Imorgon måste vi kliva upp 5:30!! URS!

Så nu ska jag se lite på TV (Eftersom vi är på landet, vi har ju ingen

TV hemma.) och sedan gå och lägga mig.

GOD NATT!

Av SR - 30 september 2011 18:37

 Inlägg av: Lovisa


Hej!

Nu har vi ätit och jag är proppmätt! Vi åt,först macka med ost tomat

och sardell på, sedan en god köttbit och potatis med sallad. MUMS!

I morgon startar 8:15 första klassen, och som nr 3 i Aros lag.

Så det blir en tidig morgon.


Men eftersom mamma är knäpp så pratar hon inte med mig,

men jag har ingen aning om varför...? så kan jag inte skriva upp

schemat då jag inte vet det..


Jag tror att Greta mådde bättre. Jag pratade med henne för

5 min. sedan och då hade hon hittat ett par Petrie-stövlar.

Men hon kanske skriver själv.


Blir en bild på en misse i stallet.

 

Av SR - 30 september 2011 07:42

 Inlägg av: Lovisa


Hej

Jag vaknade för 10min sedan och kom på att jag inte kan

ena programmet som jag ska rida i morgon...

Haha, fick typ panik, men jag har en dag på mig iaf.

Vi åker till mormor och gudfar på eftermiddagen och så sover vi där.

Kommer kännas konstigt att åka dit imorgon.. Packa allt idag

och sådär.

Aja, nu ska jag ta och lära mig programmet och packa.

SES!

   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards