sorgardsryttare

Alla inlägg den 10 september 2011

Av SR - 10 september 2011 09:33

Inlägg av: Greta


Tjenare!


Skrev igår att jag var sjuk igår.

Men nu idag, så känner jag mig mkt mkt bättre,

jag tror faktiskt att jag skulle kunna rida lite lätt, allså bara

skritta ut eller nåt. Jag har nu INGEN feber alls, inte heller ont i huvet, eller halsen.

Jag är bara lite hes, men det får jag leva med några dagar.


Jag ska nog kanske böja igenom alla hästarnaa också, men dock

bara i skritt. Jag har nu hammnat lite efter i min planering, med hästarna...

Så jag måste göra så gott jag kan.

Även fast jag bara har varit sjuk i 1-2 dagar, så

håller jag på att längta i hjäl mig efter Spirello, Cassanova och Ramella.


Jag kom precis ifrån frukost-bordet.

Jag åt till frukost: Flingor,te och en macka, jag blev stör mätt.

Jag är ingen stor ätare precis, det kan tillomed Lovisa

skriva under.....haha.


Jag hade såå tråkit igår, jag kollade typ på TV hela dagen.

Ni tycker kanske lyckos Greta, men jag gillar inte att

kolla på TV eller sitta vid datan, iaf inte såå mkt och inte på dagarna.

Kalla mig konsdig, men jag hatar att inte vara i stallet, men klart

att det finns flera saker jag tycker om....tex att vara med Lovisa är kul,

åka utomlands,bada, jaa det finns massor, men inte TV och data...näpp,

det kan vara skönt att slappa i soffan ett tag, (på kvällen).

Jag bloggar ju också så datan sitter jag vid, men det är inte topp tre på min lista iaf.


Lite bilder kommer här:


 

Detta är Jeanna! här på Liza Minelli, som hon vann på

ströms holm med 2011

 

Jeanna på sin unghäst Wellington, i falsterbo 2011,'

där kvalade dom till unghäst VM  


det gick inte att ladda upp någon bild på Katalais vilja, som är jeannas häst med,som hon komm trea med

på strömsholm 2011

Dom är såå coola tsm 

    

     

HEJ DÅ PÅER, HAD DET GRYMT BAR!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards