sorgardsryttare

Alla inlägg den 20 september 2011

Av SR - 20 september 2011 16:13

Inlägg av: Greta

Jag hade tänkt att skriva eller snarare

visa vad jag önskar mig i födelsedagspressent:

 

Kingsland väst.

 

Pengar!

 

Panband

Halstäcke

   

pikeur ridbyxor

  Cool outfit



Det var det jag hittade bra blider på..Me jag önskar mig mkt mera.

Men det får ni se an annan dag...

Av SR - 20 september 2011 15:41

 Inlägg av: Lovisa


Hej allihop..

Har inget att göra.. Sitter och kollar gamla inlägg på Facebook..

Har precis ätit. Blev ICA-köppt sushi. Är heelt proppad nu..

Men snart blir det stallet. Fast huvudet dunkar av all info

som man får i skolan...  Det värsta är att vi har läxförhör i SO i morgon.

Vi ska kunna förklara orden Häleri, Mened, Åklagare, Gripa, Husrannsakan,

Förundersökning, Häktas, och två till som jag inte kommer på.


Igår fick jag iaf rida två hästar<3 närmare bestämmt Commanche

och Plexi. Skojj!!

Red ut med Elin, Alma och Greta på Comme. och red på banan med Plox.

Tror nog att jag ska träna på orden lite nu. Bye!


Blir bild på Greta och Comme. 8)

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards