sorgardsryttare

Alla inlägg under januari 2012

Av SR - 31 januari 2012 16:43

Inlägg av: Greta

Hejsan!

Jag har faktiskt färgat håret brunt! asså ljustbrunt.

Jag blev super nöjd! jag har fårr en MASSA komplimanger i skolan och så.

Jag gjorde verklijen rätt val.

Har tyvärr inga bilder.

Är inte en sån som tar fonon på mig själv...


Av SR - 31 januari 2012 16:43

Inlägg av: Greta

Hejsan!

Jag har faktiskt färgat håret brunt! asså ljustbrunt.

Jag blev super nöjd! jag har fårr en MASSA komplimanger i skolan och så.

Jag gjorde verklijen rätt val.

Har tyvärr inga bilder.

Är inte en sån som tar fonon på mig själv...


Av SR - 31 januari 2012 10:13

Inlägg av: Lovisa


Hej

Idag stannar jag hemma från skolan och vilar mig eftersom jag är förkyld...

Inte kul!!


Jag ska kolla lite filmer på youtube och svtplay.


Hare bäst!!


Bild från Gropen.

 

Av SR - 31 januari 2012 10:03

Inlägg av: Lovisa


Hej

Har glömt att visa min nya tävlings-grimma från Whitaker som mamma har köpt åt mig.

Tack mamma!


         

Av SR - 30 januari 2012 16:24

Inlägg av: Lovisa


Hej

Mamma tog några bilder från framridningen igår...


Sen när jag plockade upp honom fotade hon inte.



                   

Av SR - 29 januari 2012 11:03

Inlägg av: Lovisa


Hej

Dagens bild på Otto:


Lite synd att min hand var där...

 

Av SR - 29 januari 2012 10:50

Inlägg av: Lovisa


Hej

Jag håller just nu på att lägga in en annons på Hastnet på mina gamla dressyrstövlar...


Har ett problem bara och det är att jag inte vet vad jag ska skriva...

Mamma står och svabbar golvet och säger att jag bara ska hitta på något.,.


Problem...

 

     

Av SR - 28 januari 2012 17:54

Inlägg av: Lovisa


Hej

Sitter och suktar över dessa otroligt stilrena och snygga schabraken för ändast 199kr på hööks.


Skulle inte tacka nej!


http://hooks.se


Svart, Brunt eller blått spellar ingen större roll, har dock redan vita schabrak.

       

Ovido - Quiz & Flashcards