sorgardsryttare

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av SR - 14 januari 2012 21:13

   Inlägg av: Lovisa


Hej

Idag har jag som sagt firat min morters 50års-dag.

Av oss fick hon en 2 timmars turridning på häståkeriet med mig och så fick hon en tecknad blyertshäst som jag har gjort.


Inget rida idag men jag har varit i stallet.


Imorgon ska jag och Lovisa B i min klass rida ut tsm kl. 12.

Kommer att bli kul!


Nu ska jag och mamma se på film!

Av SR - 14 januari 2012 10:00

Inlägg av: Lovisa


Hej

Ja nu säljer jag mina gamla Petrie dressyrstövlar storlek 37.

Höjd osv et jag inte man det kommer jag att ta reda på ;)

Men om ni ver någon som söker så kan nu ju skriva en kommentar.


Stövlarna är väldigt korta men mkt välskötta.


Säljs pga av jag har växt ur dom.

   

Av SR - 14 januari 2012 09:55

Inlägg av: Lovisa


Hej

Idag fyller min moster 50 år och vi ska dit kl. 2.

Vi har fixat världens bärta present enligt mig!

Jag lovar att jag kommer att skriva vad det är ikväll eller imorgon, men jag kan ju inte nu!  


Jag och Cassanova i Gropen :)

   

Av SR - 14 januari 2012 09:03

Hej, fick en kommentar om att en tjej tyckte att det var dåligt av mig.. haha jag kan inte låta bli att skratta. Jag kommer ju fortsätta blogga här ju! Mej jag bloggar bara på en till blogg. Hihi....

DOT

Av SR - 14 januari 2012 00:00

  Inlägg av: Lovisa


Jaha, nu är bloggen hyffsat klar då.


http://dressageontop.bloggplatsen.se är adressen.

Hoppas att ni kollar in!!

(Jag har bara gjort 1 inlägg än så länge!)


Ovido - Quiz & Flashcards