sorgardsryttare

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av SR - 18 januari 2012 17:12

Inlägg av: Lovisa


Jag kommer börja blogga 100% här nu!


Kände att det blev för tråkigt att blogga själv...


 

Av SR - 18 januari 2012 16:18

Inlägg av: Greta

HEEJ! igår i ridhuset när jag red på Spirello gick DET BRA:
jag red som sagt igenom LA:1 och LA:P1, vilket gick bra de också.

jag tror det blir ridhus idag igen, fast ganska lugnt.... jag har inte hunnit kolla i minn tränings

 shema hur jag ska göra exakt.


idag hade vi prov i engelska, eller prov  oh prov, vi hade typ glosor men iaf.

det gick bra..tror jag vi har inte fårr sett resultataen än..


Jag ska göra dom två sista läxorna nu som är tills i morrn..hehe1 men det är plätt-lätt!

efter de ska jag väll till stallet.
På trosdag ska Plexi besiktas, efter som att det är några som är intresserade av att köpa han.

dom verkar jätte bra, och My som tjejen heter och Plexi kommer det gå jätte bra för1


plexi, en underbar C-ponny, som tog mig från LC till La på ca 4-5 månADER:
En toppen ponny som jag har haft super kul med!

 

Jag, mamma och mitt gottlandsruss ida<3


Av SR - 18 januari 2012 15:55

Inlägg av: Lovisa


Jaha, nu har man gjort ännu mer läxor...


Måste skriva GRATTIS till Roffe som fick Jerring-priset!!   


Tycker dock att det borde stå lite mer om det...

Men det är ju en början iaf!!


Bild lånad från ponnysanning.se

 

Av SR - 18 januari 2012 12:00

Inlägg av: Lovisa


HV Polo:s Piké ja...

Svååårt val...


 

Ovido - Quiz & Flashcards