sorgardsryttare

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av SR - 17 januari 2012 17:18

Inlägg av: Greta


Hej, på torsdag i nästa vecka drar jag till sälen och åker lite skidor!!,

 och mamma, pappa och alma såklart.

Vi åker som sagt på torsdagen och kommer hem på söndan.

Medan vi är borta kommer Emma eller Ein rida hästarna,

 (jag har inte hunnit prata med dom än)...hehe!

Men iaf, det ska bli ganska kul! det var från början tänkt att Lovisa skulle med.. men när

tolle vart skadad i höstas stog han ju på vila så länge så nu

måste ju Lovisa rida "igen" den tiden, eller vad man ska säga.

Det är lite tråkit att hon inte kunde komma med men jag klarar mig!!  

 

Av SR - 17 januari 2012 17:12

Inlägg av: Greta


Hej, jag ska nu göra min trååkiga engelska läxa, sen ska jag åka med
Spirello till ridhus. Det blir troligtvis tävling i helgen i katrineholm så man

måste ju träna lite till de.


I går på Jeanna träningen, gick det väll bra.

Jeanna fick hoppa upp och rida Cassanova lite, han var lite

sur och lysnade inte fullt på kina hjälper. Men efter att SUPER Jeanna

hade ridit lite gick han super.

Han kommer att bli super fin tror jag  när han bygger upp mera muskler och får bättre

kondition.


Idag i riduset ska jag rida igenom LA:1 och LA:P1 för att det är dom

två programen jag ska rida i helgen.  

Av SR - 17 januari 2012 15:52

Inlägg av: Lovisa


Hej

Ser man någon likhet??   


Bild 1: Jag och Greta

Bild 2: One Direction

   

Ovido - Quiz & Flashcards