sorgardsryttare

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av SR - 7 januari 2012 18:50

Inlägg av: Greta


Hej!

brrr...fy vad jag har frysit idag, fattar ni att de har varit -10 usch! det skulle vara +20!

men iaf jag har duchat och nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på TV!

Skönt!

I morrn kl9 kommer dom som kollade på Plexi och ska rida ut

på han! dom verkar toppen det är verkligen seriösa och intresseade!

 

Av SR - 7 januari 2012 18:34

Inlägg av: Greta


Hej!

jepp! då var jullovets sista träning av klarad! skolan börjar liksom

på onsdag!!! SUCK! men aja...snart sommarlov sen blir det högstadiet för mig

också, då ser jag nog Lovisa lite oftare för nu ser jag bara henne när det är lunch.

Cassanova var iaf duktig idag...lite stel kanske men det gick över efter ca 15 min.

han gjorde fina slutor idag! han brukar ha lite jobbit för dom men idag var dom ganska

bra faktiskt! Duktiga cassanova 


Nästa dressyr träning blir på fredag, också för Bettan!


På onsdag är det planering på segersta, lag uppställning, tävlingar liksom planering helt enkelt!

Det ska fiktiskt bli KUL! att träffa alla kompisar man har där och så!!!

 jag säger bra Segersta Equestrian äger!

 

söööta va???!?!?


Ovido - Quiz & Flashcards