sorgardsryttare

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av SR - 22 januari 2012 19:36

Inlägg av: Lovisa


Hej

Hur viktigt är det för er att eran utrustningt är fin och putsad till tävling?


Jag har suttit och smörjt mina "gamla" dressyrstövlar eftersom dom ska säljas.


       

Av SR - 22 januari 2012 15:53

Inlägg av: Lovisa


Idag blev det ingen uteritt med Lovisa och Linn.


Men idag var mamma med och fottade lite och jag tog även lite bilder på andra hästar.


Tips:

Rid i skogen och klättra inne i skogen. Gå från vägen och rid rakt in. Ha alltid med dig någon som inte lämnar vägen så att du hittar tillbaka.


Smakprov:

   

Av SR - 22 januari 2012 00:08

Ingen blogga för mig idag men det har varit fullt upp. Först sov en kompis över hos mig och hon stannade till ett och sen red jag ut. Imorgon ska jag troligtvis rida ut med Lovisa och Linn i min klass. Hoppas att jag orkar/hinner blogga då!! / Lovisa

Ovido - Quiz & Flashcards