sorgardsryttare

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av SR - 16 januari 2012 21:45

Inlägg av: Lovisa


Hej

(Bli inte sur om det är felstavat något ord.. Lyssnar på liiite hög musik..)


Så jag red en bra övning i skritt eftersom Tolle blev vaccinerad idag.

Den gick iaf bra och han blev lösgjord precis som det stod att dom skulle bli. :)


Den till vänster:

 


Nu ska jag lägga mig.. TAGGA TILL SKOLAN I MORGON!! 


Av SR - 16 januari 2012 17:18

Inlägg av: lovisa


Hej

Har suttit och gjort läxorna som vi har nu...

Har hållt på i en och en halv timme så jag är lite less...   


Tolle har blivit vaccinerad idag men mamma säger att jag ska rida ändå

så nu ska jag till stallet och rida.


Skulle göra någon övning för bjudning eller nått.


Less på skolan nu faktist.

Börjar bli svåra läxor...

 

Ovido - Quiz & Flashcards