sorgardsryttare

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av SR - 24 januari 2012 19:32

Inlägg av: Greta


Hej!

inte så mycket bloggning av mig på sistonde.

Men jag har verkligen INTE haft tid. Jag har sjukt mycket läxor t.e.x

tills i morgon har vi 36 st engelska glosor, tills på torsdag har vi matteläxa+typ 25 tyskaglosor.

Ändå har vi redan gjort två läxor och de är bara tisdag!

Men det kan väll vara bra!


Jeanna träningen igår var en topp-tre träning!!

Han var så eftergiven och lösgjord så det var äckligt.

Målet nu är att försöka få exakt lika bra kännsla och

flyt inne på tävlingsbanan som på träning....!


en liten rolig dialog som jag och jeanna hade igår;

vi tränade mellan trav bl.a


Jag: alltså Jeanna om vi fortsätter med mellantrv kommer jag ha magrutor om en vecka!!!

Jeanna: ja men Greta! det är ju coolt!

Jag. hahaha....vist!

Spirello: Frust, kan vi göra mera ÖKAD trv nu? Pust!


Spirello vart sjukt busig och gjorde till och med bocksprång

efter typ 4-5 mellantrver!

De är typ de bästa han vet!! hahaha....freaky pony!

 

BÄSTA bästisen i VÄRLDEN<3<3<3 och hennes fiina Toulouse!

Av SR - 24 januari 2012 15:20

  Inlägg av: Lovisa


För ett tag sen köpte mamma en jacka som jag ska ha när jag tävlar och det är kallt.

Den är vanilj-vit och eftersom jag vill ha brodelat Aros och Lovisa på den så sittter mamma och gör det nu.



 


Ovido - Quiz & Flashcards