sorgardsryttare

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av SR - 9 januari 2012 19:14

Inlägg av: Lovisa


Nu blir det film!!

LEGENDS of the FALL


15:års-gräns... *Host*

 

Av SR - 9 januari 2012 18:29

Inlägg av: Lovisa


Hej

Idag skrittade jag ut på Tolle. Det är blank-is på vägarna så det går inte att göra något annat tyvärr..


Innan jag åkte till stallet sken solen och det var supermysigt. Men tror ni inte att när jag sak ut och rida, kommer det en vägg av måln och täcker all sol... Synd, annars haed det blivit lite bilder...


Tolle skötte sig iaf mkt bra! :)


   

Av SR - 9 januari 2012 09:38

Inlägg av: Greta


Hej, snart ska jag till Uppsala och shoppa lite med min andra moster Emma.

Som ni vet så har jag ju två mostarar Elin och Emma, dom ät tvillingar.

Jag har presentkort på Gina tricot, H&M och kicks.

Jag fick i julklapp av Emma också att shoppa, hon betalar för 500kr. resten får jag betla själv XD!

Vi ska in till HÖÖKS och där ska jag köpa bog-skydd, för Cassanova och Spirello får snygga skav, av sina

täcken, aå dom har två stora fläckar utan hår på blogen!!! Snyggt va...NOT!


I morrn ska Cassanova slutmätas efter som att han är 8! men jag tror inte han blir för stor. jag tror han

blir en maxad D-ponny!

 

Ovido - Quiz & Flashcards