sorgardsryttare

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av SR - 13 januari 2012 19:33

Inlägg: av Greta


Jag har nu kommit hem från träningen för Bettan.

Jag red på spirello, det gick bra! men det blåste så j*vla mycket så

ibland kunnde man nästan tro att taket skulle blåsa av...!

Spirello som är världens tittigaste, fegeste och super rädd av sig.

Men det gick bra iaf, han var kanske lite okoncentrerad men det är ju liksom inte så

konstigt.


Jag ska nu kolla lite på TV och sen ska jag ducha....hej då på er!!!!!

 

Av SR - 13 januari 2012 14:15

Inlägg av: Lovisa


Hej

Jag tänkte att jag skulle starta en egen blogg på sidan om den här.

Jag kommer att fortsätta att blogga på sorgardsryttare men kommer att blogga på den andra också.


Bloggadressen kommer inte att komma ut än eftersom den inte är färdig än.

Vi fårse hur det går. Kanske börjar att bara blogga här sen om det är för tråkigt...


  

Ovido - Quiz & Flashcards