sorgardsryttare

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av SR - 8 januari 2012 16:59

Inlägg av: Greta


Heej!

Jag har gjort mitt kür program! det är riktigt svårt!

jag vet inte om det håller tiden, eller vad jag ska ha för musik...haha!

så, när det eh helt super klart så kommer jag kanske jsg kägger upp en film på de!

Tao

 

Av SR - 8 januari 2012 14:55

Inlägg av: Lovisa


Dag två

Dag två blev lite som dag ett. Vi fick se på när dom lastade, knoppade manen och lindade benen.

Vi såg på sista delen i filmen.

Gjorde även några delprov igen. Den här gången fick vi tre korsord med olika frågor.

T ex Vad händer när man ramlar av i dressyren? Utesluten. Inbjudan till tävling? Proposition.

Träffade en tjej som heter Felicia. Supersnäll och rolig!


Dag tre

Sista dagen nu då! :)

Vi började med att prata om "efter tävlingen". T ex Att man kollar igenom hästen efter sår osv.

Sen fick vi vänta i ca 3 timmar... Som tur var, var det Clear Round på UPK idag så vi hade något att göra.

Kl.1 fick vi provet. Det tog 20 min för mig.

Mer om provet kmr jag inte att skriva ;) Haha...


Det har varit kul faktiskt!




Ovido - Quiz & Flashcards