sorgardsryttare

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av SR - 20 januari 2012 18:57

 Inlägg av; Greta


I dag har min ÄLSKADE Plexi åkt till sitt nya "hem"!

Han åkte för typ en halvtimme sen. Mamma och Alma är åh lämnar

han. Jag kunde inte följa med för jag tävlar ju i morgon så jag måste var hemma

åh göra i ordning.


Plexi; min älskade lilla plexi! Jag köpte honom när jag var 10.

Plexi och jag har massor med vinnster och placeringar. Men också en massa misslyckade tävlingar

som har gett oss som ett ekipage rutin och erfarenhet.

Plexi har lärt mig massor. Utan han skulle jag inte vara på

den nivån jag är nu. Det är han som har lärt mig, alla "avancerade" grejer, som öppna, sluta

osv <3


Plexi är en vän jag alldrig kommer glömma, jag ska ha en super kontakt med hans "nya"

familj.  Han kommer få det suuper! My och Plexi passar vekligen, dom är som  gjorda för varandra!


 PLEXI 

Bild bomb på Plexi; <3          


XD

Av SR - 20 januari 2012 15:00

Inlägg av: Lovisa


Tolle, han är söt, stor och rund.

Han äter sig mätt på en sekund.


Hans bästa kompis heter Akrobat.

Han älskar också mat.

 

När Tolle rullar sig i hagen sin,

då tänker Akrobat, den där lerpölen är nog snart min.

 

Att Akrobat gillar att pussas kan man inte ta miste om,

men jag vet en Tolle som är precis tvärt om.

 

AV: Lovisa

 

Haha, ja nu känner ni två av hästarna i stallet lite mer iaf.. Hehe.

 

Pic. söta Akrobat

 

Av SR - 20 januari 2012 10:15

Inlägg av: Lovisa


Hej

Igår ryckte vi Tolles man.

Den hade blivit allt för lång och det såg inte proffsigt ut!


Den är inte färdig än dock...

   

Ovido - Quiz & Flashcards