sorgardsryttare

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av SR - 10 januari 2012 20:17

Inlägg av: Greta


Hej!

idag slutmättes Cassanova! PHIU1 han var 148.0 MAXAD!

precis som jag trode, eller alla trodde nog de! så nu är Cassanova åtta årig 148.0cm D_ponny!

 

Av SR - 10 januari 2012 19:41

Inlägg av: Greta


HEEJ!

Jag var som sagt och shoppade i måndags med Emma i uppsala.

Vi började med att fika på storken(ett jätte mysigt café). Sen gick vi in

på Cubus. Vi hittade ett par coola stickade tjock-tröjor, men

dom hade lite"konstiga"färger den som jag tyckte var helt okej var typ lite

senaps-gul. Den som Emma provade var rosa så det bara visslade om den!

 

En sån här var det, lite konstig färg, så en sån blev inte!



Vi gick sen vidare till H&M! Där provade vi bl.a en sån orange tröja som lovisa köpte,

vast i andra färger. JAg har redan en sån grän sen tidigare.

Men jag ÄLSKAR dom tröjorna! Men det fanns inte i våra storlekar...

men jag hittade iaf ett svart linne, med rosa munnar på! ganska coolt!

där köpte jag också fjäder örhängen, som var naturlig,brun fjäder  färg.

Nu finns det tyvärr ingen bild på de..!!

   

Efter de gick vi in till min favo butik! Gina tricot!

Där hittade jag en cool rosa lite kortare tjocktröja, det står nånting med guld på framsidan.

Och en helt vanlig tunn vit långarmad tröja som man änvänder typ jämt...jag har massor med sånna

men det går absolut åt!

Finns inte bild på dom heller! men en sånn här fast röd tröja köpte

jag med Elin när vi var i stockholm:

 

Jag ville igentrligen ha den blåa, men den fanns inte i min storlek!!

sen sticke vi in på kicks, där köpte jag en parfym, och ett orange nagellack!!

 

Sen var vi hungriga, vi går till RIFFIFI och äter mumsig pasta med kyckling.

Jag vet att det står piZzeria men dom har pasta också!

 

Sen går vi in på butiken monki!

där hittade jag världens finaste kofta!

Om ni inte ser vad som är på tröjan är det fakriskt hästar!

 

Sen åker vi ut till gränby centrum!

där går vi in till H&M igen, men vi hittar inge speciellt där, heller.

Vi går in på Ur och penn!där köpte jag yterligare ett par fjäderörhängen, fast större och röda!

typ ett par sånna här, fast röda;  

Så! nu åkte vi hemmåt, fr att rida!

vi åkte till ridhus, Emma tömmkörde Spirello,jag red plexi!

det gick supper! När jag kom hem tog jag en kopp te, sen kolla jag på TV!

en härlig och rolig dag var det!

Av SR - 10 januari 2012 18:39

Varit i Sala. Har handlat presenter så jag kan inte skriva mer. Haha... Nu blir det stallet. // Lovisa

Av SR - 10 januari 2012 11:20

Inlägg av:Lovisa


Hej

Sitter och myser i min one piece efter att ha duschar i kall-vatten...

Hm...


Filmen igår (Legends of the Fall) vir riktigt bra!!

 

Handlade om dom tre bröderna Samuel (Henry Thomas), Tristan (Brad Pitt) och Alfred (Aidan Quinn), om hur deras liv påverkas av natur, historia, krig och kärlek.

 

Idag ska jag njuta av sista dagen i frihet... I morgon börjar skolan och då blir det nor inte en ledig minut...

Det blir nog inte så mkt inlägg då antar jag... Men vi ska försöka att hålla bloggen uppdaterad så mkt vi kan!!

  


 


Ovido - Quiz & Flashcards