sorgardsryttare

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av SR - 2 januari 2012 10:01

Inlägg av: Lovisa¨


Ja, rubriken säger väll allt antar jag.

Men idag ska iaf mamma köra över mig och Tolle till Sörgården (Gretas stall) och så ska jag och Greta rida ut. Det kommer att bli kul!


Jag tar med mig en lite kamera som inte tar jättebra bilder men aja. Det blir iaf en uppdatering med nya bilder.

Jag kmr (så klart) att rida Tolle och Greta skulle rida på Cassanova för just nu är hon hos Jeanna och tränar på Spirello.


Tyvärr är det slask-snö så vi får ta hovkrats med oss. Inge kul att rida när hästarna får styltor...


Här kmr 4 bilder på mig och Cassanova när jag, Greta och Gretas moster Elin åkte till Gripen och hoppade. Jag red Cassanova efterson Tolle var halt.


Jag tappade vänster stigbygel på första bilden och därför skänkelläget. :)

       

Ovido - Quiz & Flashcards