sorgardsryttare

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av SR - 25 januari 2012 16:54

Inlägg av: Lovisa


Hej

Jag är lite på g att köpa ny plastrong..

Jag har bara lite beslutsångest mellan två stycken så jag tänkte höra med er läsare vad ni tycker...


Det står alltså mellan dessa:

   

Av SR - 25 januari 2012 16:48

Inlägg av: Greta

Hejsan!

Nu har gjort läxorna för veckan!

Nu ska jag tvätta och packa för i morrn drar vi till sälen!

Så kul sa det bli.


Jag hinner inte rida idag, för vi ska liksom hinna åka på min kusins kalas för han fyller

idag! Jag kommer inte kunna blogga mkt alls. Jag vet inte om jag har

teckning i stugan uppe i sälen, så jag kanske kan blogga lite från mobilen.

Men jag har svårt att tänka mig de.

JAg kommer ju liksom åka skidor typ hela dagarna! hehe....!


Men helgen efter det är det tävling i högbo på

både Spirello och Cassanova.

LA:P1 på Spirello och LB:1 på Cassanova!

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards